سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در گذشته مرا برادرى بود که در راه خدا برادریم مى‏نمود . خردى دنیا در دیده‏اش وى را در چشم من بزرگ مى‏داشت ، و شکم بر او سلطه‏اى نداشت ، پس آنچه نمى‏یافت آرزو نمى‏کرد و آنچه را مى‏یافت فراوان به کار نمى‏برد . بیشتر روزهایش را خاموش مى‏ماند ، و اگر سخن مى‏گفت گویندگان را از سخن مى‏ماند و تشنگى پرسندگان را فرو مى‏نشاند . افتاده بود و در دیده‏ها ناتوان ، و به هنگام کار چون شیر بیشه و مار بیابان . تا نزد قاضى نمى‏رفت حجّت نمى‏آورد و کسى را که عذرى داشت . سرزنش نمى‏نمود ، تا عذرش را مى‏شنود . از درد شکوه نمى‏نمود مگر آنگاه که بهبود یافته بود . آنچه را مى‏کرد مى‏گفت و بدانچه نمى‏کرد دهان نمى‏گشود . اگر با او جدال مى‏کردند خاموشى مى‏گزید و اگر در گفتار بر او پیروز مى‏شدند ، در خاموشى مغلوب نمى‏گردید . بر آنچه مى‏شنود حریصتر بود تا آنچه گوید ، و گاهى که او را دو کار پیش مى‏آمد مى‏نگریست که کدام به خواهش نفس نزدیکتر است تا راه مخالف آن را پوید بر شما باد چنین خصلتها را یافتن و در به دست آوردنش بر یکدیگر پیشى گرفتن . و اگر نتوانستید ، بدانید که اندک را به دست آوردن بهتر تا همه را واگذاردن . [نهج البلاغه]

سایت حاج عشق علی طالبی کاندیدای هشتمین دوره مجلس (قائم شهر و...)

 
 
عاشورا ...(دوشنبه 86 اسفند 13 ساعت 5:2 عصر )

 

عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد.

بکوشیم حسین دل به دست یزید نفس لب تشنه شهید نشود.

حسین(ع) بیشتر از آب تشنه‏ی لبیک بود. افسوس که بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی‏آبی نامیدند.



 
زتدگی نامه(شنبه 86 اسفند 11 ساعت 4:51 عصر )

 

 

 

حاج عشق علی طالبی  کاندیدای هشتمین  دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای قائم شهر، سواد کوه، جویباروکیاکلا است.

حاج عشق علی طالبی اتوئی در اتو، یکی از روستاهای شهرستان قائم شهر به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی را در همان شهرستان گذراند و تحصیلات عالی را در دانشگاه تهران در رشته الهیات و معارف اسلامی ادامه داد تا اینکه توانست مدرک لیسانس الهیات را دریافت دارد.

حاج عشق علی طالبی علاوه بر تدریس در مدارس راهنمایی، مربی عقیتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. حاج عشق علی طالبی همزمان با این فعالیتها در صحنه های انقلاب حضوری فعال داشت و همراه وهمدل با امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ایراد سخنرانی‏ها و هدایت مردم به سوی انقلاب وظیفه خود را به عنوان یک ایرانی مسوؤل در برابر مردم به انجام رسانید.

ایشان بعد از پیروزی انقلاب برای دفاع از میهن عزیز خویش و ارزشهای امام راحل راهی جبهه‏های نبرد حق علیه باطل شد و به گفته خود توانست اندک وظیفه خود را در برابر امام راحل انجام دهد.حاج عشق علی طالبی اتوئی بعد از  جبهه وجنگ در جبهه دیگری به تبلیغ ارزشهای دفاع مقدس پرداخت. آنچنان که راهی لبنان شده و در منصب مربی آموزشی در زمینه های عقیدتی  به فعالیت خود ادامه داد.

او اکنون امیدوار است با فعالیت بیشتر درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عرصه‏های دیگری از انقلاب اسلام خدمات بهتری برای این نظام داشته باشد.        



<      1   2   3   4   5   >>   >
 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 13315  بازدید


» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «